שיעורי הגיטרה שלי

הרבה אנשים מאוד רוצים לנגן על מוזיקה ולנגן על גיטרה בפרט ,

אך זה לא תמיד מצליח…בעיקר מחוסר רצון להתאמן ולעבור את הקשיים הכרוכים באימון .

שהרי סוד העניין טמון ביכולת שלנו להתמיד ולהתאמן .

אני למשל, מתאמן זה מספר שנים ולקחתי כמה וכמה שיעורי גיטרה , והאמת עדיין לא מרגיש שאני יודע לנגן על גיטרה

כרגע, אני מנסה ללמוד תוים, מתןך הנחה שדרך לימוד התווים אוכל להגיע לרמת הבנה ונגינה של קצב

הבעייה היחידה שמתגלה תמיד, היא מאיפה להתחיל ומתי אתה יכול להגדיר את עצמך ככזה שיודע לנגן על גיטרה .

השאלה היא האם, אתה ממעוניין לדעת ללוות שירים או לחלופין לנגן מלודיות ..ואם כן, באיזו רמה? האם מלודיות פשוטות של

פינק פלויד או הביטלס יספקו אותך, או שחלופיi אתה מרגיש צורך לנגן מלודיות מורכבות, במקצב מהיר, טריולות ושאר

הביצועים המרהיבים כפי שסנטנה אולי מבצע….

כמובן שתמיד הבעייה מתחילה מהמקום אליו אתה רוצנה להגיע ומהם באמת השאיפות שלך..אני למען האמת, עדיין לא החלטתי ..



~ של ilanshriki ב- יוני 9, 2007.

להשאיר תגובה

 
