6 טיפים לתרגול יוגה

השיעור הקבוצתי של היוגה הוא כלי העזר הנפוץ ביותר לתרגול היוגה. אפשר ורצוי גם לתרגל לבד או בשיעור פרטי עם מורה אישי, אך רוב האנשים מעדיפים שיעור קבוצתי – ולא משנה כרגע מדוע. כדי שהשיעור הקבוצתי יהיה בעל תועלת מירבית עבורך, הרי כמה עצות איך כדאי להתכונן:

זמן– ההבדל בין תרגול מוצלח לתרגול חסר טעם הוא עשר דקות, לכן, כדאי מאוד להגיע לפחות 10 דקות לפני תחילת שיעור.  איחור לשיעור יפריע בעיקר לך- התחלת השיעור היא החלק החשוב ביותר באימון היוגה ומתווה את המהלך הרצוי לשיעור. לפני השיעור הראשון יש למלא שאלון תלמיד– גם זה לוקח כמה דקות.

אוכל– כמו לפני כל אימון גופני רציני, רצוי להימנע מאכילה, רצוי לא לאכול שעה-שעתיים לפחות לפני השיעור, בהתאם לאפשרויות שלך, עם ההתנסות באימון היוגה יגבר גם היידע לגבי מה, כמה ואיך לאכול כדי לתרגל טוב יותר.

לבוש– הבגדים אמורים להיות נוחים לך ומתאימים לאימון גופני. אם את/ה נוטה להזיע כדאי להביא מגבת לניגוב הזיעה ובגד להחלפה בסיום השיעור

בריאות – יוגה היא שיטת טיפול מסורתית ועתיקה כל אחד יכול לתרגל יוגה-בכל מצב. התרגול אמור להיות מותאם לאדם האינדיבידואלי- לך.

מזרון יוגה רצוי שלכל תלמיד רציני ומתמיד יהיה מזרון תרגול אישי.

אוכל ושתיה אחרי השיעור– יש הרבה כללים ותיאוריות, חלקן מנוגדות, חלקן מוגזמות. לדעתנו- חשוב ביותר להמשיך את ההקשבה ותשומת הלב לגוף ולתודעה, עליה עבדת בשיעור עצמו.. כך תדע/י מתי לאכול, מה לאכול ואיך לאכול. לכל אחד יש את הדרישות שלו, חילוף החומרים שלו והבריאות שלו. ניתן כמובן להתייעץ אתנו.(תקשורת…).

מודעות פרסומת

~ של ilanshriki ב- אפריל 16, 2009.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

 
%d בלוגרים אהבו את זה: